Vibbar!

Ja en massa sådana får jag i min ficka idag! Hjälp vad folk är flitiga på att skicka Grattis sms...
Eva, Mamma, Foffo, brorsan, syrran, Dina, Petter, B1... o här på jobb grattar alla mig på 20 års dagen. Hm?

Solen skiner i alla fall utanför och sara kommer hit om ca en halvtimme. Då ska jag bege mig hem till världens bästa.. Duscha och fixa i ordning mig. Ikväll är det Magnus Betner och sen sushi, jag längtar!

Isch lite sliten är man allt.. märks att man har varit upp tidigt, men det ska nog gå bra det med :) Sovmorgon på onsdag! :) Yei!

Ska man jobba på en halvtimme till kanske? Har faktiskt röjt undan hela mitt fack så har inte mycket mer att hitta på.. Jaja nåt hittar vi säkert ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0