Vilken vändning!!

Ojoj..Kommer hit och blir förbannad. O så trött!
Vi had eju fixat allt igår.. stod på nollan och allt. Men nej.. Kommer hit o så är det minus.. Med väääldigt få incheck kvar. Dessutom ska det hållas en visning i några rum. Hej o hå!

Nåja. Jag lyckades ordna det i sista minuten så nu är det noll igen. Sen kom de tre solstrålarna och fick mig att
skratta tills jag grät.. kaninöron när det kommer göteborgska gäster.. DET kallar vi personlig service!

Nu har jag inte spec mycket kvar att göra så jag tänker lugna ner mig, ta en kaffe och njuta av att dörrarna står öppna och det är VÅR ute! Gick ner till tåget i bara tröja.. Jag njuuuuter i fulla drag! Njuter dessutom 100 ggr mer av att ha Nicco vid min sida :)

Ha en underbar eftermiddag, ät en glass för mig så är ni goa ;)

image670

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0