When you have a bad day?

Jag har en sån idag :(
Jag som är ledig... Istället är jag på riktigt dåligt humör och kan inte få hjärnan att tänka på nåt annat än just dåliga grejor.
O då har jag verkligen försökt.

Ska vänta på att tvättmaskinen blir klar här och slänga in en ny maskin. Sen ska jag bege mig utåt tror jag. Tror jag behöver komma ner till stranden en sväng.
Välbehövlig frisk luft.

Ikväll ska vi till brorsan och fira Eva. Sen jobbar jag hela helgen, Skulle ju bara ha jobbat söndag men icke.Fick minsann rycka in lördag också. Känns sådär. Hade nog behövt två lediga dagar i streck då det inte var så mycke "ledigt" förra helgen.

Nu ska jag bädda klart sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0