1:a Augusti

Och åtta arbetstimmar kvar till semester.
Önskar jag kunde förklara den lyckan, känns nästan overkligt nu.
Har ju gått tre år utan någon semester alls.. Och nu helt plöstsligt har jag 16 dagar ;). Eller.. Jag har 25 semesterdagar att ta ut men ska vara ledig lite över jul och nyår också var det tänkt :)

Ska dock åka in till jobb lite tidigare då dagen där igår inte slutade så bra. Ena dagen får man presenter och nästa dag blir man utskälld så att det ringde i örat i flera timmar efter. O fortfarande har jag inte en aning om nåt.. Eftersom jag inte har varit inblandad från början. Så kul att börja rota i sånt.. Speciellt under sista dagen. Men men.

Kvällen igår var underbar. Först kaffe och bulle med B1, därefter seriös shopping.. Mest för henne dock, jag höll mig till listan och handlade inte ens något på Gina, den ni! I'm good!
Vi mötte upp resten på lundia för lite vin, cider och avslutade med en god drink. Däremellan ryggbiff och bakad potatis och majs och annat gott plock, mums! :)

Underbart att träffa B1 igen! Dessutom hade jag och lillasyster riktigt kul på vår kant :P HAHA "Men inte ikväll!"

Nu ska jag snart ner på stan och käka lunch med mamma, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0