"Alla hälsar att brudklänningen är perfekt"

Okey.. Så min mamms har visat bilder på brudklänningen för alla på hennes jobb nu.
Någon av de manliga läkarna hade tydligen beskrivit den som underbar..
Ja, det är väl tur att man valt den då ;)


Som denna...Fast heeelt annorlunda!

Vill fortfarande springa till datorn och visa bilderna för Nicco. Han är ju den jag visar allt för hela tiden.. Han är den som får se alla saker först.. O hans åsikt är den jag ber om först.
I detta fallet blir han ju den som ser klänningen sist.. Få hoppas på att jag gissar rätt på att han kommer att tycka om den :)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh den där tycker jag är så fin på dig, så är den ännu finare kommer du vara vackrast i världen =)

2008-08-26 @ 18:27:47
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

finfinfin =)!!

har du bestämt vad du ska ha för ring?

kram

2008-08-26 @ 18:44:56
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0