At home

Äntligen säger jag bara.
Sitter i soffan och har precis hittat en hylla som vi måste köpa då vi inte har plats för fler dvd'er..eller snarare boxar i vår tv bänk :(
SATC boxen står nu så fint ovanpå bänken... Snyggt med rosa på rött...Mja sådär! Så en hylla får de bli till lite av just boxarna!

Älskling lagar mat och jag mår halvt illa av trötthet och hunger.. Isch!
Men snart blir de mat och film, härligt!

Blir "Min brors flickvän" idag. Nån som sett? Är den bra? Verkar lite småkul i alla fall, lagom för en söndag!

Har dessutom senaste numret av Glamour i knät, nice!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Dessi

den skulle jag vilja se! vi ska kolla på ps, i love you! var superlängesen jag läste boken.. :S kommer knappt ihåg!

2008-08-24 @ 19:06:34
URL: http://dezzys.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

ska nog med kika in den filmen =)

kram

2008-08-24 @ 21:11:24
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: maggis

haha va roligt att jag såg den filmen igår.. o så ser jag att dessi skulle se ps i love you idag.. o de har jag också gjort! läskigt sånt!

2008-08-24 @ 23:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0