Brudklännings-ångest

Godmorgon
Elller nej.. jag skippar allt det där.

Fick ett supererbjudande på brudklänningen jag har babblat om. Finns en liten söt butik i Höganäs där jag kan få den ny för ett SKITBRA pris. Problemet? Hon måste beställa den från Lilly.. o då är jag fast med den.. tänk om de kommer nån snyggare på vägen?
Fast.. den är ju Sandra som en klänning kan bli... O den är så klockrent skitsnygg! Så har jag inte sagt om en enda klänning hittils..

Ännu ett problem, då den är en utgående modell måste jag beställa den snart.. Så HJÄLP?
Mailade precis svärmor med en bild på den... Samlar åsikter här.. Mina underbara tärnor har redan beskrivit den som fantastisk, klassisk, snygg med mera.. :) Godkänd där med andra ord.. Dock ska jag nog dra iväg ett sms till dom båda nu ändå!

What to do???


Kommentarer
Postat av: mamma

Den känns precis som en Sandra-klänning, med andra ord helt rätt. Det finns en miljon brudklänningar och du kan inte prova alla. Denna är fin, fin...

2008-08-25 @ 13:00:39
Postat av: Malin

Jag har inte sett den men jag säger ändå: gå på magkänslan! :) Som din mamma skriver så kan du inte prova alla klänningar där ute och tänk så hittar du ingen bättre ändå, och så är det redan för sent!

2008-08-25 @ 13:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0