Freak!

Hjälp. Som jag springer runt idag så känner jag mig som ett cirkus-freak.
Som folk tittar på och skrattar åt.. Helt okontrollerad.
usch!

Upp i huset, ner i huset, svara i telefon, kolla lokaler, upp i huset, ner i huset, upp upp upp, svara svara, spring ner!
GAH! Going crazy!

Vill hem till sängen, idag är det inte mycket som samarbetar, förutom att jag faktiskt blir sjukskriven nästa vecka!
Chefen erkände förvirring (lathet!!!) och jag ska alltså ligga hemma som ett annat kolli i över två veckor.. Vafaaaan ska jag göra då?
Ladda upp med bra böcker och SATC kanske.. eller börja glo på nån annan box, har ju en del hemma :P

Kram på er sålänge!

Lääängtar tillbaka!

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohh vad bra att det fixade sig med chefen. Så klart att du ska ligga hemma och bara ta det piano - vila upp dig!!!!! och de onda tårna...



Idag har gått bra. Imorgon börjar allvaret.



Nu ska sängen besökas tidigt.



Godnattkramis :)

2008-08-25 @ 20:24:34
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0