Härlig torsdag!

Idag är en bra dag! En riktigt bra sådan dessutom.
Jag och Sara har varit ett GRYMT team och fått gjort massor, en hel del som är tömt och nu har hon satt sig för att pyssla med bröllopsmässan. I eftermiddag är det min tur att vara duktig, då går jag på kalender 2009 möte.. Ska faktiskt bli nice, brukar bli massa kaffe och produktivitet ;) Haha!

Sov faktiskt helt ok inatt, vi åkte hem och motstod frestelsen för BK mat, gjorde havregrynsgröt med extra fibrer hemma istället, slå den ;).
Var väl himla duktigt i alla fall?

Slutar 16,00 idag sen är det hem och träningsdags! Nice!
Sen går vi inför jobbehelg.. Tuff vecka detta men sånt är livet, nästa blir bättre med endast fyra pass!

Nu måste jag jobba vidare!
Kram på er.

O yes Dessi, kan absolut lägga upp receptet på kyvkling-taco-grytan här sen :)


Kommentarer
Postat av: Dessi

gott! :)

2008-08-21 @ 21:24:21
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0