Hej söndag!

Då var det söndag.. och allra sista dagen på semestern.
Men vet ni vad?
Det känns okey. Det gör faktiskt det. Efter två veckor av total avslappning, en underbar resa och massa mysiga dagar och påhitt så känns det rätt lugnt att börja jobba igen.
Vi tar det som de kommer helt enkelt :)

Idag ska jag lägga upp en massa Greklands bilder till er. Vi ska ha en SLAPP söndag med massa tv, en skogsprommis och mys såklart :)

Imorgon drar höstlivet igång. Jag ska teckna avtal på SATS och vi ska bli bra mycke nyttigare här hemma :)

Ser fram emot en höst fylld av mysiga middagar med släkt och vänner, massvis av bröllopsplanering, brudklänningsshoppande, tända ljus och härlig träning!

Höst är inte så dumt ändå ;)


Bild från Vallåkraträffen igår ;) Jag och min "lilla" bil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0