Hjälp?

Mitt miffo till pojkvän sitter och sjunger driving one of your cars...jättehögt och jättefult. Hjälp??

Annars?
Blev fest igår igen och Vallåkraträffen idag. Nu är jag SLITEN och ska iväg på kräftskiva med världens bästa familjer...Våra! :)

Jag ber om ursäkt för bristen på Greklandsbilden. Sen vi kom hem har vi i stort sett varit iväg konstant ... Har inte umgåtts så här mycket med storebror på flera årså tar tillvara på all tid! :) Känns i alla fall som att han är glad för att vara vår toastmaster :)

Så.. laddar med en öl här.. och måste hindra mig själv från att kasta den på Nicco emellanåt... Vill inte skada honom, bara få honom att vara TYST!!! Morr...

Bjuder på denna sålänge:


Lovely Lalaria Beach på Skiathos :)

Ha en trevlig kväll, nu ska vi trycka kräftor och räkor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0