Hjärte-mys!

Hur trött och less jag än blev igår.. Så mår jag SÅ bra just nu.
Har nog lyckats med det mesta för tillfället... Jobb går bra (minus en styck chef då...), kollegorna är bäst, kärleken är på TOPP och vännerna är underbara.

Jag är SÅ trött idag men har ändå hunnit med en massa skratt och leenden.
När jag skulle gå i morse var det en sötnos som mumlade nere under täcket "I eftermiddag och ikväll ska jag ta hand om dig älskling.. jag älskar dig". Bättre start kan man inte få!

Kommer till jobb och då väntar Anders och Bella med en club-sandwich. GOTT!
Mackan kom nyss in, gav mig en jättekram och sa: "Jag sov hos din syrra inatt" Låter så mysigt. Jag har aldrig haft en lillasyster, men Emelie är en yngre version av mig, minus att hon säger "niccu" (uttal ni vet.. :P). Är så glad att hon och min räkmacka har hittat varandra! :)

Vardagslyx sånt!
Nu har jag mindre än fyra timmar kvar tills jag får gå hem och tillbringa kvällen med världens absolut bästa blivande man! :)

 Puss min underbaring!

Kommentarer
Postat av: teddy

Låter som en underbar start på din dag och kollegorna verkar ju vara väldigt mysiga :)

Viktigt att omge sig med positiva och glada människor i livet!

Mannen din verkar suverän också :) Hoppas ni får en jätte mysig kväl idag.

Vi var inte ute igår men satt ganska länge på balkongen och drack vitt.... Idag mår jag prima och han skit. Han tom undrade om inte någon tagit sig in i lägenheten och hällt i honom extra mycket vitt :)



krami på dig och ha det fint.

2008-08-24 @ 10:59:45
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: teddy

Hihhi ohhh tack - jo jag vet att det kommer att gå fint men man är ändå nervös. Vi mäniskor brukar ju vara rädda för något som man ännu inte testat.

Imorgon kväll kommer nog mycket av det nervösa att vara borta...



Jag undrar också varför de blir så bakfulla? Han får alltid för sig att han är dödssjuk och att han inte känner sina ben...



Favoritdricka på festen???



i love wine :)



krami på dig

2008-08-24 @ 12:45:13
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0