Höst höst höst...

Ugh.. Gick i morse.. gick förbi busshållplatsen och tänkte att "nä... jag går ner, vädret är ju helt ok" Ska tilläggas att jag inte hade någon jacka.. Bara en långärmad tröja..
Kommer förbi busshållplatsen med ett par hundra meter.. O så börjar det regna.
Man blir inte lyckligare än så halv sex på morgonen :(
Likadant när jag skulle hem.. Höll på att regna bort :(

Nu sitter jag i soffan ombytt och klar för lite träning. Ska köra lite axlar och sen ett core pass på det. Hemma lite innan åtta skulle jag tro och då blir det mat och soffan.

Som jag nämde innan har jobb varit helt galet idag! Sprungit konstant, svarar i telefon konstant, haft något  händerna precis hela tiden. Sånt kan absolut vara kul.. Till miffogästen som får alla att vilja sluta med det yrket direkt kommer in.. En sådan kom givetvis idag också. Herrejesus. Emelie stod och skrattade åt mina försök att behärska mig, vilke till slut inte gick så bra :/ Haha kunde han gott ha i alla fall!

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: teddy

jag har spanat in the dress - den är jätte fin och hoppas verkligen inte att det blivande mannen spanar in den också :) ajabaja på honom i så fall.

Har du haft en bra dag i regnet????

Jag var helt pissevåt när jag väl kom hem til göteborg igen :( ush...



krami på dig

2008-08-27 @ 19:57:14
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0