Illamående

Efter frukost, bläddrande i bostad och trädgård (älskar söndags-HD!) och sedan packande och plockande här hemma så åkte vi till mamma för kaffe och glass.
Därefter ner för att hämta svärföräldrarna efter deras semester. Dom blev dock försenade så vi åkte hem och käkade pasta med köttfärssås, nyttigaste på länge!

Därefter började jag må så sjukt illa.. Har fortfarande lite kramp i magen..men det la sig någerlnda för ca en halvtimme. Men fram tills dess kunde jag inte ens röra huvudet utan att känna att jag höll på att spy.
Så älsklingen fick hämta själv och jag har legat som en död fisk på soffan... :/

Började en ny serie på femman, Greek.. Någon som ser den? Rätt kul faktiskt! :)

Nu ska vi mysa i soffan här..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0