"Jag ser i alla fall fram emot att du kommer tillbaka.."

Chefens ord för ungefär fem minuter sen..
Han har sett mig fara omkring som en liten virvelvid här nu i flera timmar. HJÄLP vad körigt det har varit med diverse grejor. Men inget man inte fixar och på sätt och vis är det bara skönt då timmarna definitivt går fort nu! :)

Hunnit tömma av mitt fack med allt vad det innebär, I like. Förmodligen kommer det att ligga en massa när jag kommer tillbaka men sånt är livet antar jag, det får vi ta då. På semestern är det bara vi som gäller, inga runt omkring och definitivt inte jobb i alla fall :)

Hur spenderar ni andra fredagskvällen? På en uteservering med en cider kanske? ;) Haha inte alls avis, hrm! Men jag ska ju trots allt hem och dricka skumpa så vem bryr sig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0