Kanske inte så konstigt trots allt

Kanske inte så konstigt att man har äckligt ont i huvudet trots allt!
Gick ut för min prommis ner på stan innan, är ju så sjuuuukt kvavt, o sånt känner mitt kära lilla huvud av direkt.

Nåja.. En svettig promenad blev det då jag fick på mig alldeles för mycket kläder, såg ju ut som värsta hösten!
Men Mivitotal flex (special för oss som tränar) och Flux är inhandlat. Trist att jag missade plackersen bara men det kanske jag kan flirta med älsklingen så att han handlar imorgon ;)
Duktiga med tänderna här hemma ;)

Nu dricker jag loka apelsin och havtorn (ny favvo!) och ska strax svida om till träningskläder + sätta på kaffe + diska undan lite grovdisk innan mami kommer och vi ska invänta Nicco och sedan träna!
Storebror hade glömt av att han lovat "styvsonen" att följa med till kampsportcentrat.. Så han kunde inte köra bröst med mig idag.. Aja, tur man har en killer-morsa som är grym på att hjälpa till vid bänkpress ;)

Idag kommer bilder på sovrummet med nya färger gott folk ;)



Kanske skulle träna i denna tröjan idag? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0