Lucky me?

Jaha, då skulle man ta tag i att få en tid att mäta och trixa i lokalen.. Tror ni hon är inne?
Nope.

Och skulle fixa en tid för konsultation och provsmakning av olika fyllningar till tårtan.
Är där öppet nu?
Nix.

Lucky me som kunde shoppa nya träningsbrallor och en tröja till älsklingen istället då.. Hrm.
Postorder kommer att bli mitt ekonomiska förfall.. Det och bröllopet...
Fast.. What the heck.. Klä sig snyggt gör livet lättare.. Och att vara gift med världens bästa man borde göra mitt liv till världens bästa?

Tjo vad man har bra ursäkter till allt..
Fast brudklänningen är ju faktiskt på rea... Sparade pengar, bästa sättet att SPARA pengar på.. REA :)
(TYST nu ni som säger "att spara hade varit att inte handla alls". Detta är min ursäkt!)


Kommentarer
Postat av: Kimsan

Haha, jag ser också det som att jag "sparar" pengar om jag handlar på rea, haha!



Kram!

2008-08-29 @ 07:45:31
URL: http://kimsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0