Mitt försök till att vara flitig



Nåja, jag försökte i alla fall, det ser ni ju alla :) Tur man har en massa tid på sig. Men så säger man ofta och sen sitter men där.. Aja, försöker helt enkelt efter helgen igen, mycket mer kan jag inte göra!

Nu ska denna tjejen i alla fall bege sig till jobb. Inte alls sugen, speciellt inte då jag har vändpass..(morgonpass imorrn) men det är väl bara till att trösta sig med att tiden faktiskt går fort!

Bjuder på en sån här idag då det var ett tag sen sist!


Glad att jag köpte den skjortan i våras, kommer att vara snygg nu i höst också ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar din kommentar om shopping, du är din mors dotter det märks! Shopoholic! That´s life!

Hörs senare(det blir inga shots ikväll)

2008-08-28 @ 16:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0