Muskelont!

Haha jesus vad stel jag är i mina stackars muskler idag! Känner dock inget speciellt i magen än.. Konstigt!
Aja, sånt är livet!

Sitter här och har precis ätit chill con carne frulle... Vi glömde köpa bröd igår, haha! Attans... Till detta et glas juice och såklart min vitaminshot ;). Undrar när/om man börjar märka någon skillnad? Om en vecka eller nåt kanske?

Ska i allafall slänga ut disken i köket nu och sätta på lite kaffe. Därefter blir det lite smink och sedan ska jag sätta mig här och göra lite bröllopspyssel (se gårdagens inlägg).
Håll tummarna för bra svar!

Vi hörs senare! Kram


Bild från tidigt i somras.. Jag på de nya sundsbussarna :) Är inte alls lika sur som jag ser ut att vara men hade solen mitt i ögonen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0