Nu börjar helgen!

Nu börjar det gott folk!
Min helg.. haha blir exakt 23 timmars helg för mig... Sen jobbar jag imorgon kväll!
Blir mycket träning i veckan som det ser ut just nu..

Måndag: 30 min spinningpass
Tisdag: Styrka, bröst + biceps
Onsdag: Core + lite kondition
Torsdag: Vila
Fredag: Kanske kan släpa med Nicco ner och köra lite ben + axlar
Lördag: Vila
Söndag: Vila tror jag, kanske en skogprommis! :) Är vårt alldeles egna söndagsnöje!

Baby kommer snart och hämtar mig och sen ska vi göra precis det jag skrev ovan, gå på söndagspromenad i skogen. Skönt ska det bli med frisk luft och underbart sällskap! :)

Nu kommer snart lillasyster.. Här är så galet lugnt idag så vi hinner nog snacka lite skit.

Förresten, skrev jag igår att jag mailade lite olika företag här i närheten angående "min brudklänning"?? Det gjorde jag i alla fall :) Håll nu alla tummar för att den finns så att jag kan prova den.. brudklänning kommer jag INTE att beställa via postorder.. Måste prova!

Kram och trevlig eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0