Oaj Oaj!

Sådär på tal om sjukskrivning och fötter!
Mina tassar tar snart död på mig, låt mig få komma ur dessa pumpsen NU!!!

Sprungit runt runt runt idag.. Crazy! Inte rätt på mycke.. Men det var tydligen inte så fel på mycket heller efter att ha trasslat runt lite :P Spännande så här andra dagen efter semestern!

Om mindre än två timmar ska jag bege mig hemåt och sen upp till mami på jobb, vänta på henne, hem till mig och packa träningskläder och sen till SATS för att bli medlemmar och köra lite blandad kompott för att komma igång igen! Härligt!

Kram kram!
 Äckligt sugen på nåt sånt här idag.. tisdags-sjuka? ;)
Näe.. får allt vänta till torsdagkväll tror jag minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0