Ofattbart

Om en timme sitter vi i bilen. Ska shoppa burgare och åka hem till vår kylda champagne och om jag får bestämma; tända ljus på balkongen och bra musik :)

Den här känslan kan sitta i LÄNGE! Gärna fram till jul & nyår då det är dags att vara lite ledig igen. Men jag tror faktiskt att två veckor kommer att göra susen. Jag har aldrig varit härifrån under mina lite mer än två år. Man blir nog rätt trött i längden. Ett tag som extra anställd, ett halvår som nattis (aldrig mer!) och nu är jag här..
Nåja, nu ska jag glömma jobb i mina 16 dagar.. sen kommer en glad och pigg Sandra tillbaka? Deal! :)


Happy friday gott folk! Vi hörs imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: teddy

GRATTIS TILL DIN SEMESTER NU!!!

Njut av varje stund tjejen. Nu är du fri!!!

Var det gott med champagne och burgare?

Maxi yatzy rules. Ni kommer aldrig mera vilja spela vanlig yatzy.



kramis

2008-08-02 @ 11:12:01
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Dessiss

ta hand om er och njut verkligen av semestern nu! puss!

2008-08-02 @ 12:26:13
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0