Ojrå?

Nämen?
Jag tror minsann att mitt arbete har återhämtat sig från den extreeemt lugna sommaren.
Jag kollade nyss på klockan och blev minst sagt överraskad, vad hände?
Jag har bara tre och en halv timme kvar innan jag slutar, crazy!

Visat lokaler inför mässan, svarat i telefon konstant, checkat in människor på löpande band och pysslat lite tillsammans med Sara.
Nu ska jag göra lite andra nyttigheter och sen får man snart gå hem igen, tänka sig!

Imorgon blir det som sagt morgonpass, sen hem, träffa Maggis, bli upphämtade av pappa och sen plocka upp mamma. Beställa brudklänning och sen för dusch och tillfixning, därefter ner på stan för middag med världens bästa hjärta, bror och svägerska :) Nice det här :)
Hoppas dock på någerlunda tidig hemgång och en riktigt myskväll! Behöver de känner jag.. :)

Puss & Kram på er.. Dags att slita vidare här (trött i ögonen idag känner jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0