Phu!

Såja, gjort skäl för avgiften på SATS idag igen.
Körde först tre övningar axlar (räcker för mig, annars går jag sönder) och sen ett corepass (mage, sidor, rygg). Skönt.. Men absolut INTE lika jobbigt som ABSpassen på Nautilus.. Men det gör säkert lika mycke nytta ändå :)
Inte så mycke folk på gymet ikväll heller så de gick fort att köra igenom övningarna.

Nu är vi hemma och ska snart äta och sen shotta vår vitaminkick ;). Blir väl lite sex and the city också skulle jag tro och sen sömn!

Har en liten to do list imorgon:

Ska ringa tanten som hyr ut vår bröllopslokal och höra när nästa visning av lokalen är så att vi kan gå dit och mäta bord och dubbelkolla att vår möblering fungerar

Ska även ringa tårtesset och boka tid för provsmakning och olika mousser och konsultation inför bröllopstårtan :) Lika bra att få gjort allt sånt i tid ;)

Tror minsann att det bor en lite bröllops-planerings-tomte i varje tjejs huvud.
Försökte få älsklingen och dra iväg ett bröllopsmail innan.. svaret blev "Men du är mycket bättre på sånt"
Haha :) Jaja han engagerar sig och säger vad han tycker och har en massa ideér så jag gnäller INTE!

Nu mat!


Vår underbara lokal :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0