Sjukskrivning

Yepp.
Var hos min favorit Jan Hultin idag. Världens bästa läkare! (Tro mig, DET är något jag INTE säger om många!).
I alla fall.. Han ska fixa mina mongo-tår. O snabbt kan han göra det också.. Redan den tredje september. Problemet? Sjukskrivning i tre veckor då mitt yrke tydligen inte är optimalt för pajade tår :P haha..Nähe? Trodde en operation och sen pumps var det ultimata`? Hrm..

Såå.. Som det ser ut nu (har gett chefen en chans att få in personal innan jag bestämmer helt) är jag sjukskriven i nästan hela september. Tjena. JAG sjukskriven? Trodde jag aldrig skulle hända.

Meen.. tårna gör ont och det är irriterande. Alltså måste jag fixa det! Nåja.. Får ju MASSVIS med tid att planera bröllopet och boka tider för diverse grejor. Minus är ju pengarna.. uscha!
Jaja, det får vi ta då!

Då jobbar vi vidare en stund då!


Kan inte låta bli att drömma mig bort till varma stränder, klart vatten, goda drinkar och mat och världens bästa blivande man som sällskap!

Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

usch då! vad har hänt med tårna?

kramis

2008-08-18 @ 20:44:52
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: teddy

ojj din stackare. Har du väldigt ont?

men du måste ju vila upp de onda tårna nu när det är som det är och sjukskrivning brukar göra susen.



Hur skadade du tårna då?



kramis och ha en fin kväll.

2008-08-18 @ 21:08:05
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Anna

vilka smarriga drinkar!

2008-08-18 @ 22:08:34
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0