Skål och godnatt!



Nej vi har inte shottat ikväll.. Vi har druckit Mivitotal! :)Haha
Lovar att ge er en upate på hur det fungerar om en vecka eller så, håll tummarna för lite pigghet! :)

Vi tränade bröst och biceps ändå idag, jag och hjärtat. Phu! Mina armar känns fortfarnade låsta i samma läge ;)
Haha.. Dock stolt över att jag fortfarande fixar 30 i bänk.. men upp till 40 ska de, så de så!
Har käkat pasta med köttfärssås och massvis av sallad ikväll.. Och nu ska vi bege oss mot sängen, kolla nåt avsnitt sex and the city till och sen sova... Morgonpass imorrn!

Hörs då!

Kram och godnatt, sov underbart!

Kommentarer
Postat av: teddy

ahhh har du hittat the one???

Ohhh får vi inte se den då eller ska vi vänta tills efter bröllopet??? Jag är nyfiken som få :)

skönt med träning btw....imorgon ska jag sträna jag också .)





kramis på dig och natti

2008-08-26 @ 22:21:54
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Dessi

nu ska jag också börja träna! :)

2008-08-27 @ 22:09:47
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0