Skynda, skynda!

Idag går tiden riktigt fort.. Bara springer iväg.
Nu kommer snart goa Bella och därefter kommer pappi och hämtar mig :) Har han varit på möte i Malmö så han svänger förbi Lund och plockar upp sin mini-dotter. Sånt gillar vi starkt, innebär att jag kommer hem ca en timme tidigare än vanligt och kan krypa ner till mitt underverk mycket snabbare än annars. :)

Är riktigt trött i hela kroppen idag, men det är klart.. Det blir kanske så av tre vändpass och bara en dags ledigt.. Första veckan efter semestern dessutom.

Imorgon är jag ledig. Lovat flickorna här nere att göra lite bröllops-mässe-jobb men ja.. Så äre. Ska ändå ner på stan en runda och införskaffa ett nytt tågkort. Kan lika gärna passa på att smita in i en av butikerna och göra lite reklam då ;)
Sen ska det ju tränas imorgon också.. Hej o Hå!
Idag blev det ju ingen spinning då jag vaknade med feber, helt slut i hela kroppen efter allt jobb.. Jaja. Överlever det med.. Tar igen det imorgon!

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

aj då, hoppas att du kryar på dig till imon tjejen!

kram

2008-08-25 @ 21:43:06
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0