Slö

Det kan man kalla mig idag.
Hade gärna legat i sängen precis hela dagen idag.
Ingen ork helt enkelt.. Men kollar man ut så har väl det sina förklaringar, regn och grått så långt man kan se..

Ska snart ner mot city, fylla på tågkortet och sen bege mig till jobb igen.
Denna veckan ha varit tuff, vågar knappt tänka på hur trött jag kommer att vara efter passet imorgon.. Blir mitt tredje vändpass (då man jobbar kväll och sen morgon) denna veckan. Lite väl kan jag tycka.. Men så lägger ju inte jag schemat heller :/

Lär skriva lite mer sen, har mer tid över idag än vad jag har haft de andra två dagarna.
Hoppas att Maggis hade det trevligt igår? Miss u sweetie!

Nu vidare.. Kram sålänge!


Här var jag pigg och gladis... Behöver mer solenergi än vad vi har fått denna sommaren känner jag.. Men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0