Snart slut

Nu kommer snart baby och hämtar mig och sen ska vi hem och gosa ner oss i sängen.
Ät by the way sjukt nöjd med de nya färgerna i sovrummet.. Hade ju lila på bjäregatan och det hängde med när jag flyttade till Nicco..Dock passade det inte så bra där med blå säng och blå rullgardin..
Nu är det lite ändrat.. Sängen är numera vit (TACK Jysk-överdrag), vit rullgardin kommer, brunt/beigt sängöverkast + bruna och beiga kuddar...Lite nya ljushållare och allmänt uppröjt.. Snyggt!

Anyways...
Ha en timme kvar här.. Är sådär härligt trött efter en dag med tempo (!) på jobb. Skönt när det är så här, kul!

Imorgon blir det 77 utcheck, hääärligt! Dock är vi två och det ska bli så SKOJ! Har inte jobbat med Sara sen i juni så jag ser fram emot det, riktigt mycke. Kanske till och med kan gå upp och äta lunch med Mattias för en gångs skull! :)

Kram och god natt på er godingar, hoppas att onsdagen har varit riktigt bra!


Galet sugen på italiensk mat.. Speciellt när jag tittar på denna menyn.. Den är SÅ söt :) Tippex och små ledord på vägen ;) haha!  

Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

visst är det kul att göra små förändringar hemma - det gör så mycket!!



hoppas allt är bra med dig!

kramis

2008-08-20 @ 21:18:46
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Dessi

vill se bilder från sovrummet, lova! och den där tacogrytan lät smarrig, kanske kan bjuda på receptet här? ;)

2008-08-20 @ 21:25:29
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0