Sovrummet

Lägger in bilderna direkt så jag inte glömmer det sen.
(JA jag vet att jag har sista delen av Grekland kvar och visa också.. Inväntar inspiration, för tillfället blir jag bara bitter och vill åka tillbaka när jag tittar på bilderna)

Så här blev det i alla fall:



Köpte alltså nya vita sängöverdrag från JYSK
Även den mönstrade kudden längst fram är därifrån.

Nytt överkast + de två bruna kuddarna (kuddöverdrag + 50x50 kuddar) är från IKEA
Lampan i hörnan är också från IKEA men den hade vi sedan innan, dock kom den mer till sin rätt nu.
Tavlan hängde i hallen förutom menpassade perfekt in här.
MALM byrån (IKEA) fanns också här innan, dock hamnade lyktan som tidigare stod i fönstret här istället.

O så de tre nya värmeljuslyktorna från Ilva

Vi är i alla fall nöjda :) Tänk vad lite små tyginköp och lite runtflyttande på saker kan göra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0