Tröttboll

Det är jag det idag.

Drömt jobbiga drömmar och sen vaknat tre (!) gånger av att min kära sambo har smällt en armbåge i ryggen på mig. Älskar honom mer när han är vaken :P

Så sömnen har varit sådär o nu sitter jag här med lite seg huvudvärk och nanniga ögon..Lite jobbigt söndagshumör.. Men man är ju ledig så det spelar väl mindre roll. Kan krypa upp i soffan med en film hela dagen om vi vill.
Dock har jag blivit lovad en god frukost.. Ska bara fundera ut vad jag vill ha.

Det blev brooklyn med varsin burgare med blue cheese och bacon SAMT klyftpotatis (Samt bara för att jävlas med Nicco ;)). och en flaska vitt till det igår. Sen vandrade vi hemåt... och somnade.

Nu ska jag göra nåt annat en stund, hörs senare!



Tror ni man kan få en sån här frukost? ;) Bild från vårt midsommarfirande ;)

Kommentarer
Postat av: mami

Mami har ingen brådska med bäbisar! Jag ska jobba i 11 år till - men så länge behöver ni ju inte vänta!

Dom är välkomna när dom kommer!

kram

2008-08-03 @ 18:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0