Vad är egentligen fem timmar?

För mig just nu?
7 incheck
1 bröllopsfest
Trevliga och MÅNGA kockar i köket för en gångs skull.

Sen slänga mig om halsen på Nicco och krama halvt ihjäl honom och bara vara SÅ lycklig över att det är semester! Inte varje dag som är första dagen..eller kvällen på ens semester :)

Lunch med mamms var mysigt. och lite överraskande.. Hon har skrivit klart sitt tal till vårt bröllop.. bara sådär nio månader i förväg.. Galning ;) men kul är det. Nu känns det ännu mer på riktigt. O när vi bokar resan när vi kommer hem känns det nog ännu mer skulle jag gissa. Den är det nämligen tänkt att vi ska boka i den veckan vi kommer hem från Grekland. Nice :)

Jag som inte handlade på Gina tricot igår.. Haha. Ramlade in där efter lunchen då jag hade några minuter över innan tåget skulle gå.. O vad hittar jag om inte det söta "Båt-marin-style-linnet" som jag kollat på ett tag... för 49 spänn.. Megarea på Gina går inte att motstå.. Så nu ligger linnet här i en påse och är snyggt.
Kommer att vara perfekt i grekland, så enkelt är de ;)

Nu jobbar vi vidare i några timmar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0