Vitaminbrist? Järnbrist? Sömnbrist...brist?

Helt galet så trött jag är just nu.
Sov visserligen inte skitbra inatt men ändå...

Har läst en massa andra bloggar, den ene är sjuk och den andre är trött.. Är det nåt som går i bloggvärlden kanske?
Det börjar å andra sidan dra sig mot september.. Sjukdomarnas månad. Är folk någonsin mer sjuka än vad man är i september efter att skolor, jobb och dagis har varit igång ett tag? Tror inte det...

Idag ska jag i alla fall:
1. Käka frukost
2. Ta en dusch
3. Gå ner på stan och lösa nytt månadkort
4. Köpa mivitotal till mig och mitt hjärta
5. Försöka göra lite bröllopsmässejobb
6. Träna bröst + biceps med storebror och mamma (kanske honey...)
7. Äta, slappa och sova

Rätt så lugn dag?

O ang. mivitotal.. Vi äter jättebra här hemma, på jobb är det inte lika lätt med vitaminer och tillskott. Så två ggr om dagen med en sån.. Värt att prova i alla fall!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0