Yes!

Back on track, skönt trött i kroppen efter en språngmarch och sen en genomkörare av hela kroppen på maskinerna.
Gillar inte maskiner egentligen då jag tycker det blir så konstigt motstånd, föredrar fria viker... Men idag kändes det säkrare med maskiner, var ju trots allt ett halvår sen sist!

Konstaterat att SATS är svindyrt... 425 spänn i en "första medlemsavgift" och då var det ändå kampanj...sen därefter 435 spänn i månaden. Tur man har pengar i överflöd...Hum?

Ska nu in i duschen, sen tina kyckling och göra min kyckling taco gryta... Massor med grönsaker, kyckling och fullkornsris! Mums! Inte ofta jag lagar mat i detta huset (bor ju med en kock...) men idag är det dags! När han kommer hem ska maten stå på bordet, ljusen vara tända  och mysstämningen total!
Saknar min favorit...blev så van vid att ha honom vid min sida konstant under semestern...
Nåja!


Puss mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0