15 days to go

Hej på er!

Då var det helt plötsligt onsdag igen! Bara jag som tycker att November bara försvann och december verkligen fick en rivstart??
Jag har i alla fall bara 15 arbetsdagar kvar innan det är dags för 12 dagars underbar avslappnande semester. Ska bli helt underbart att bara vara hemma och mysa och umgås i 12 hela dagar..Underbart!!

Jag sitter här och äter pepparkakor och dricker julmust..ska snart platta håret och få lite smink i facet..Fast om jag kollar ut verkar det mindre lönt...regnet ÖSER verkligen ner..?! Why? Vad hände med den underbara snön??

Jaja, ska i alla fall möta upp mami för lunch kl 12 och sen blir de jobb as always..Men på vägen hem är det bara 14 dagar kvar :P haha!

Br..lite frusen idag..Haha men sitter och ler åt hur kul vi hade här hemma igår. Satt och satte ihop julkort och grejade..Ni ska få se! :)

Nä...mot plattången!
Kramar på er!


Om fem månader (och lite till) gott folk... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0