And so on..

Börjar kvart över tolv idag och slutar halv elva. Men SNART är det lite ledighet runt hörnet. Efter idag är det "bara" fyra pass kvar.

Sitter här med frukosten framför mig..tomtegröt, havreknäcke med leverpastej och gurka och ett STORT glas antioxidantjuice..(tropicana). Behövs nog inför dagen.
Kom nyss på att jag glömt betala mina bröllopsskor, kanske skulle göra det också så att jag får hem dom nån gång..Knäppis-Sandra! Om jag hinner ska jag nog passa på attlägga in lite andra räkningar också..fick ju lön idag..får alltid det så tidigt innna jul. Både bra och dåligt!

Dags att sätta fart! Om jag hinner så uppdaterar jag er under kvällen från jobb..men ni vet hur det är..nästan omöjligt för det mesta!

Kram sålänge i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ja fredrik är inte dum han ;-D Det är tur att vi har så fina karlar både du o jag!



jag jobbar hela helgen men i handel är det ju som tur var korta pass på helgen. du jobbar också?



kram

2008-12-19 @ 12:39:06
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: teddy [stolt blivande barnmorska]

Hej tjejen. Snart är det dags för dig att också ha lite ledighet. Så skönt. LÄngtar också till det.

Till helgen blir det en massa julpyssel för oss.

Ni själva då?

kramis kramis

2008-12-19 @ 16:27:52
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0