Barbiegirl och bebismagar!

Upplevde precis en soft tillbakablick i köket med grabbarna.
Körde Aqua med barbiegirl på Hög volym. Många garv kan jag lova! :)

Det är bebismagar och bebisar precis ÖVERALLT ikväll. Jag som redan har tankar på att en liten knatte ska bo i magen vid denna tiden nästa år blir ju inte mindre sugen. Dock är vi lite kluvna.. vi vill ju ha vår långsemester men har läst SÅ blandade saker om hur långt man egentligen ska/kan flyga som gravid... Riskerna med att flyga långt verkar ibland överväga det roliga med en semester. Så vi får se. Vi får se vad vi känner efter bröllopet och Rom framför allt :)
men visst hade det varit mysigt att vara på väg att bli tre nästa jul? Eller vad säger mami? :)

Nu ska blivande mannen och pappan (haha) snart hämta upp mig. Har lite mer än en timme kvar sen är jag fri för ikväll.
Börjar dock sju imorgon så någon partykväll blir det inte (blir desto fler i mellandagarna + nyår!)
Efter passet imorgon känns det helt ok med två dagar kvar. Det är alltid helgen som är tuffast. Helggäster är alltid med krävande, med all rätt förvisso då det är dom privata pengarna som betalar!
Men måndag ska bli härligt soft.. hela ett utcheck har jag, slå den! :)

Kramar på er! :)


Vi har ju preppat i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mami säger ingenting, hon avvaktar tills det är dags, ni avgör själv när det är tid med små bebbar.Men när det än blir så ser jag fram emot det! Hoppas ni njöt av julbordet, när Nicco berättade om allt gott så längtade jag efter julmat. Två dagar kvar med jobb, skönt, är så trött!

kramisar till er båda

2008-12-21 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0