Beroende

Det är bara att erkänna.
Jag är ett FAN av Body Shop! :) Blev ju medlem igår och det var verkligen inte en dag för tidigt.
Älskar ALLT där inne, trots att det är dyrt.
Köpte papaya body lotion igår, så nu sitter jag och luktar underbar frukt här :) haha! Skulle lätt kunna göra av med en halv månadslön där inne utan att blinka.
Alla Vitamin E produkterna, eller Vitamin C kanske.. :)

I alla fall ska jag få en make up rådgivning där nu (gratis om man blir medlem..). Ser fram emot det och ska boka snarast! :)

Jaja.. Jobbhelg nu som sagt.. Sådär sugen. Men har tagit en dusch, stoppat in lite sängkläder i torktumlaren och ska alldeles strax börja göra mig i ordning och sen äta lite tacorester innan jobb..finns det bättre rester?


Kan de inte bara bli sommar igen? Allt känns verkligen lättare då... Skumpa och yatzy på balkongen... ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Body shop är såå bra! :) Den papaya har jag också o den luktar verkligen gott! Likaså Mango och nu har jag önskat mig "Moringa" i julklapp. Verkar också vara ljuvlig ;)

2008-12-06 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0