Blogaward



Bästa Teddy har gett mig denna fina utmärkelse :)
Med motiveringen: Sandra - En blogg som är fylld av tankar kring kommande bröllopet. Detta är en tjej som precis som jag uppskattarglädjen av vitt vin och yatzy en varm sommardag :)


Så nu är det min tur..
Reglerna är följande:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Mina awards går till:
 
Dessi - Inte nog med att hon är en uppskattad vän, hennes blogg är fylld med precis allt. Från inredning, till musik och vidare till resor, underbart!
Sandra - För att hon inte är som alla andra och varvar personligt med mode m.m i en härlig kombo!
Kim - Hon skulle kunna vara min syster. En receptionist precis som mig..En massa andra likheter som gör att jag uppskattar hennes blogg massor!
Josefine - En blogg som får mig att tro på mamma, pappa & barn konceptet. Otroligt positiv tjej, om alla vore som henne hade världen sett bra mycket bättre ut!
Evelina - För hur starkt hon tror på sig och sin F. Påminner mig om mig och Nicco!
Åse - Uppdaterar alldeles för sällan men när hon väl uppdaterar kan man tro att man sitter brevid henne, antingen i Turkiet eller på Kap Verde.
Linn - En ironisk och rolig blogg om vardagsliv, ekonomi, jobb osv.. Du lyckas roa mig varje dag!

Kommentarer
Postat av: teddy

Ja det var en fantastisk upplevelse :) Håller tummarna för inatt.

Ohh vad skoj att du skickar vidare bloggawarden, det glädjer att kunna glädja andra.

Trevlig tisdagskväll tjejen.

snart åker jag till borås.

kramis kramis

2008-12-09 @ 17:25:01
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

o vad du är go=) Ska ha en blogaward i min blogg en dag snart också o då dyker du självklart upp!! är här 6ggr om dagen typ=) hehe



PUSS

2008-12-09 @ 18:56:22
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åh sötaste du!

vi är lycklig du och jag som har så bra män i våra liv =)



kram!!

2008-12-09 @ 21:51:02
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0