Dan före dan!

Tänk, i övermorgon är det JULAFTON! :)

God morgon och hej förresten!
Här sitter jag på jobbet..OBS! Sitter :). Har checkat ut min enda gäst och ska snart påbörja lite släpande jobb som jag har. Tänkte skriva om lite fakturor och göra lite provisioner t.ex. Blir jag så bara av med tre stycken i högen så är jag happy! Resten kan jag nog göra i januari! O lite imorgon när jag ändå är här! :)

Julbordet igår var supertrevligt. Men hjälp vad mätt man blir. Och av någon anledning uppskattar jag vårt "normala" julbord hemma på julafton ännu mer efter så stora julbord på andra platser.

Kom hem äckligt trött, ont i varenda milimeter av ryggen och magen sprängvärkte (dock inte pga julmat!). Fick en helt underbar massage, kollade på Parlamentet och lite Heartbreak Hotel i sängen och somnade gott vid 22. Trött i morse men börjar kännas ok nu faktiskt! :) Har fått i mig kaffe och frukost så kan ju ha något med det att göra!

Updpaterar er mer senare..Har ju tid på mig :) HAHA!
Kram!


Mums vad jag ser fram emot såna här kvällar på semestern..Vin på stan med vänner och med varandra :) Lovely!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Tack för omtanken! Jo, det är lite bättre idag efter att ha tillbringat gårkvällen på akuten. Fick mer smärtstillande så jag ska väl kunna röra mig lite mer idag!?? Det blir i alla fall en väldigt lugn julhelg för mig. Får väl ligga i soffan å bli uppassad!? Å, det är ju inte helt fel heller. Storkramen

2008-12-22 @ 13:39:29
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0