En Sandra i repris

Sån här blir jag alltid efter att ha gjort nada i ett par dagar. GALET rastlös. Tror jag håller på att driva Nicco till vansinne för tillfället. Bestämde att vi skulle ner på stan o ta ett glas vin för att mina nerver skulle lugna sig..Men nu har vi ändrat oss. Ska gå till hemköp och köpa frukt och göra en stor fruktsallad med youghurt och honung + nötter sen :) Mums!

Annars har det varit rea idag! Hittade perfekta Dieseljeans + två linnen och en tröja :) Sitter fint!
Imorgon ska vi ner på Cenino/Donna och se om vi kan hitta något litet till kanske ;) Sugen på ett snyggt linne till..

Vad gör alla ni andra idag? ;)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Tja, det blir som många andra kvällar på senaste tid... Ligga i soffan å se nån film eller läsa boken jag fick i julklapp. Sambon skulle ut men nu känner han sig illamående å allmänt dålig så han blir oxå hemma... (jag som sett fram emot en kväll i eget sällskap). Nä, hoppas han kryar på sig fort, han måste ju serva mig... Hoppas du hittar fler fynd imorgon!! Kramen

2008-12-26 @ 18:43:36
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0