Flitiga Nicco

Usch, Nicco är så pysslig och hoppig att jag får ont i huvudet här!
Antingern oljar han i bänken, slänger sopor, dammsuger eller annat.. Morr.

Tränat har vi i alla fall..ben. Stenhårt ska tilläggas! Trodde jag skulle spy ett tag..Men det gjorde jag inte..o nu sitter vi här (ja, vi..för nu har jag skällt på Nicco och bett honom sitta STILL!)

Ikväll ska vi till mami och käka crepes och dricka vin :) Kanske spela nåt spel också, det hänger i alla fall med något skulle jag tro :)

Vad gör alla ni andra denna söndag?


min lilla mupp som dricker vin i paris ;)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jag har varit till min brors familj med mamma medans sambon stannade hemma då han haft/har en släng av magsjuka. Tack och lov på bättringsvägen. Nu ligger jag å kollar igenom alla inlägg jag missat. Sen blir det nog nån film!? Hoppas ni får en trevlig kväll! Kramen

2008-12-28 @ 18:42:32
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy [stolt blivande barnmorska]

Göttt mos med träning. Har också varit iväg idag. Sköööönt att börja veckan så :)

Hur var vinkväll med din mammsi då?

Trevlig start på den nya veckan girl.

kramis

2008-12-29 @ 11:18:13
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0