Göteborg

Hej på er!

Då var man hemma i soffan och har tänt allt julgrejs :)
Ätit också..lax :) otroligt oavancerat men var så galet hungrig när jag kom hem att det tvunget skulle gå snabbt!

Nu tänker jag krypa i ett par joggisar och sen sova en timme eller så.. Men tänkte först berätta om Göteborg.

I fredags åkte vi som bekant upp dit. Startade med sushi på stationen och sen bort på hotellet. Fick en jättemysig juniorsvit och var happy :) Tog en tur på stan med en kaffe och lite shopping. Baby envisades med att köpa en sjukt snygg tröja på Levis till mig...menmen, otroligt snygg är den så det får väl bara OK för denna gången :P

På kvällen vandrade vi i regnet till Björns Bar där vi käkade ostar, tryffelsalami, svamptoastar och drack vin :) Mysig stämning men hjälp så mycket folk!

På lördagen startade vi med underbar hotelfrukost och därefter gav vi oss ut på stan igen, dock var det GALET mycket folk ute så nån megashopping blev det inte. Mötte upp Maggis och käkade burgare på Hard Rock..O vad som följde med därifrån kommer det definitivt att komma bild på.. Världens underbaraste lila Body (0-3 månader) och till denna fick vi en hard rock café napp :) Så underbart sött...och otroligt mysigt att gå och planera framtiden såpass..Känns SÅ nära tills vi är gifta och kan börja fundera på det här med bebis på riktigt :)

Blev i alla fall lite vila på eftermiddagen, ett underbart skumbad och senare ett besök på Basement..Nice! Sjukt god mat..och underbart vin! Desservinet skulle jag kunna sörpla varje dag.. ;)

Söndagen var det ju dags att åka hem..så frukost och packning och sen iväg. Blev mest bröllopsläsning och kaffe på vägen hem. Kom på ett par riktigt bra grejor :)

O på tal om bröllop så var vi på glöggfest direkt efter hemkomsten..hos en av våra kära toastmastrar och hans fjälla :) Riktigt mysigt..och juligt!
Ner på stan en sväng och mötte upp mami för lite julskyltning och sen glögg på Harrys..Gissa om vi däckade i soffan efter korv med bröd sen? Haha...Till Greys såklart..säsong 4 är ju hemma nu...och förmodligen snart slut om jag känner oss rätt....

Nej..Nu ska jag vila lite! Upp 5 imorrn också..:/

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0