Hemma!

Så..Otroligt effektiv som jag är så har jag kommit hem, tänt upp allt julpynt (se nedan), slängt in en tvätt och bytt om till träningskläder..Vet fortfarande inte OM vi ska träna, men nu är jag i alla fall redo :)

Dricker STORA glas med ramlösa här, är verkligen urusel på att dricka vatten på jobbet..blir mest en massa kaffe (därav teet här hemma)

Tänkte sätta mig med min bok en stund i väntan på Nicco..Den är riktigt bra så och jag är så nyfiken (Män som hatar kvinnor). Tog ett tag innan jag kom in i den men nu jäklar :)

Blev ju inte så många bilder från Göteborg i helgen...Kommer tre jättesöta..men här är den enda som togs med den "riktiga" kameran..dvs ej mobilkamera..


Tycker själv att jag ser otroligt glad ut :) Precis så som jag kände mig.
Bild tagen på Björns Bar där vi var på fredagskvällen... Hade skitcoola tavlor där nere, med olika texter..ni ser den ena i bakgrunden..Såna vill jag ha i vårt hus!

Nu: BOK!

Kommentarer
Postat av: linn.

Självklart! ;)

2008-12-02 @ 19:43:21
URL: http://walldow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0