I'm such a housewife ;)

Ner på stan och provade kläder+ shoppade julklappar till mamma och pappa (+ en liiiiiten till mig själv, dock inga kläder - en hudkräm på Body Shop!)

Passade även på att bli medlem på Body Shop och fick grymma saker med mig. Som en gratis makeup kurs.. :) Nice!
Bara älskar tjejerna där inne, sjukt pigga och glada :) Perfekta för serviceyrket! Like me..Haha! :P

Vandrade till Hemköp efter att dumpat påsarna (och druckit kaffe med mamma..) INGEN ska lura i mig att det ä billigt handla på Hemköp...fy fan.. På två dagar och två "billiga" middagar har jag gjort av med över 500 spänn. Tjena.

Har i alla fall gjort desserter här hemma, hackat alla grönsaker till tacosen + blandat drink och fixat lite förtugg tills älskling är hemma. Alla ljus, ljusstakar och stjärnor är tända..Julstämning + mysstämning till tusen :)
Nu ska bara isen i glasen och sen drinken hällas upp.. Sen tänkte jag faktiskt att jag och Nicco kunde fixa kyckling och köttfärs tillsammans lite innan idol :)

Ska ni se idol ikväll eller?
Vem åker?
GOD I hope it's Alice!!

Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0