Inte lugnt!

Ooookey..Tog visst lite längre tid för mig att uppdatera än vad jag trodde.
Hann med fakturorna + sortera lite med provisionerna, fixa in i pärm istället för miljoner plastfickor och sådär..Men sen var det stopp. För då var de helt plötsligt en miljon människor som skulle panikshoppa presentkort hos oss..eller köpa ut sina biljetter till mellandagarna, eller boka konferens eller gruppbokningar (bokningen har stängt nu...så gissa vem som bokar?) Hjälp vad jag fick att göra och ficklämna massor till morgondagen.

Imorgon bara måste det vara TYST om jag ska hinna :)

Väl hemma i Helsingborg har vi handlat i stort sett all julmat.. Sill, knäcke, ost, vörtbröd, ägg, prinskorv, köttbullar, skinka nötter, apelsiner, ananas osv.. :) Mums! Handlade en hel låda med skumtomtar..haha!

Har käkat korv med bröd här hemma, kolla Heroes och käkat lite glass.. Nu kom jag precis ut ur duschen och vi ska dricka te och äta clementiner :) Julen har börjat.
Nu ska jag bara jobba sista helvetesdagen imorgon sen äre semester! Nice! :)

Tog lite foto tidigare idag som jag lägger in imorgon!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha ja folk är som galna nu innan jul - överallt! har du ledigt ett litet tag efter imon?



kram!

2008-12-22 @ 22:06:13
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Låter som en härlig myskväll å det låter som att morgondagen kommer att gå fort för dig i och med att du har så mycket att göra!?? Kramen

2008-12-22 @ 22:41:23
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Christin

Vilken tjusig header du har! Har också varit i Paris, lovely :)

2008-12-23 @ 10:25:50
URL: http://christinsshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0