Jag försöker, jag försöker verkligen idag!

Vaknade så sjukt jävla trött att jag för första gången på år funderade på att bara stanna hemma.
Men nej så gör man inte. Upp och hoppa. Allt jag gör tycks gå fel idag och har till och med blivit irriterad på en gäst...får man inte heller och nu har jag sjukt dåligt samvete :(

Får reda på att nästa år ska jag och S dela på typ alla arrangemang nästa år. Men jag har fulltid i receptionen? (+ lite mer då jag sitter på provisionerna också) Vet inte riktigt när tiden för detta ska finnas?

Rörigt på alla avdelningar idag. Alla drar åt olika håll..
+ att jag måste jobba över idag. Petter ska hjälpa mig komma igång med provisionerna..

Men ändå försöker jag skratta och vara Sandra.. men för att va ärlig tror jag inte riktigt leendet når ögonen idag.
Ser fram emot att slänga på mig ett linne och joggingbrallor, tvätta av sminket, äta och hoppa ner i sängen och kolla Efterlyst med Nicco. Kan dom här 11 och en halv timmarna gå SNABBT? Eller åtminstone 9 timmar framåt, det är väl typ då jag kommer hem :(

Kram på er..och trevlig onsdag! (hur omöjligt det än kan verka..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, hoppas du får en bra dag ändå, tiden går alltid fort, det vet du=) Sköt om dig!!puss å kram

2008-12-10 @ 10:10:33
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0