K.A.O.S

Ihh så mycket folk här är.
Så jäkla fullt att jag inte kan höra vad jag själv tänker.. småjobbigt kan jag informera om!
Hungrig är jag också men nån mat finns knappast i sikte än på många timmar..typ på vägen hem!

Kul att så många gillade mina underbara brudskor, nu vill jag bara ha blivande mannens godkännande också ;)

Näe..måste faktiskt jobba vidare.
Kramar på er, hörs imorgon..Vid den här tiden imorgon beger jag mig till mami för räkor, IDOL och mamma-dotter prat som nuförtiden verkar handla mest om bröllop och bebisar ;) HAHA! :)

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Oj då, skall Mammsen ha barn o bröllop, nä nu ---

Och skorna, ja inte är jag pappa til de nedärvda sakerna

2008-12-11 @ 19:14:57
Postat av: teddy

vad mysigt med mamma och dotter dag. Du kommer alltid att minnas era samtal och bröllop och barn.

Min mamma vågar knappast fråga mig om barn nu för tiden.... men jag vet att hon väntar ivrigt på att fåbli mor-mor :)

Hon blir besviken varje gång jag tar ett glas vin.... för då vet hon att mor-mors rollen inte är i sikte ... än iaf.

kramis

2008-12-11 @ 19:29:23
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Dessi

Så mysigt! och skorna är urläckra! Vi ses imorrn!



Puss o kram!

2008-12-12 @ 17:20:13
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0