Kvarglömda bilder

Då sitter man alltså här i soffan och ska snart iväg.. Har faktiskt inte gjort ett enda vettigt knop idag. Haft tv'n på, kollat bloggar, ätit lite då och då, sovit en timme till.. Laddat upp nya bilder på facebook, duschat och gjort mig i ordning.. Ja, det är nog allt. Känner mi galet trött efter jobbhelgen fortfarande, men det går över.. Och om två veckor är det semester! :)

Ikväll ska alltså jag och jobbtjejerna ut och dricka ett par glas vin och käka nåt gott, funderar på att testa Brogatan :). Blir nog inte jättesent då både jag och Emelie ska jobba tidigt imorgon och Jennie ska till skolan.

Mitt i alltihop sitter jag och saknar Nicco.. Ni vet riktigt SAKNAR. När det är riktigt jobbigt liksom. Sitter och längtar tillbaka till vår Göteborgshelg..Men snart som sagt.. 12 underbara dagar i soffan eller på stan eller i Köpenhamn med världens absolut bästa kille! :)

På tal om göteborg..Tre bilder jag inte har visat..


Outfit kväll ett då vi skulle på Björns Bar. Levis tröja (fick av Nicco samma dag), Gina linne och jeans + klackar :)


På plats..tryffelsalami och vitt vin. Plus att vi kunde sitta brevid varandra..Kramas, äta och titta på folk = perfekt!


Sötaste! Denna handlade vi på Hard Rock Café.. Kommer att bli lovely på kommande bebis ;) Nappen fick vi på köpet!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

kommande bebis =)??

2008-12-09 @ 21:49:40
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0