"Ledig" Pysseldag

Hej på er!

Då var det alltså fredag och jag har en "underbar" jobbhelg att se fram emot. Inget som lockar alls faktiskt.. Men men..

Ledig idag och har hittils bäddat rent och kollar över ekonomin lite samtidigt somjag betalde sista räkningen. Antar att det snart är lön igen eftersom vi brukar få den ett par dagar inna jul.. Jaja, det löser sig.
Planen är att dra runt dammsugaren efter en macka och sen gå ner på stan och handla lite julklappar..Har två stycken som jag faktiskt VET på ett ungfär vad det ska bli :) Känns bra!
Har minsann hunnit med att sätta igång en tvättmaskin också.. Och prata med Jennie på jobb :))

Har egentligen en massa bröllops-samtal som ska ringas. Men just idag känner jag mig inte ett dugg inspirerad. Det kommer väl..

Mot lite frukost först och främst!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: teddy

tack tack söta du.

Jag förstår att jobbhelgen inte lockar men pengar lockar ju :)

Ha nu en fin fredag och ät en massa taccos.



kramis kramis

2008-12-05 @ 11:26:27
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0